MENÜ
Your Cart

22" Acer V226WL / 1680x1050

22" Acer V226WL / 1680x1050
Technikai adatok
GYÁRTÓAcer
MODELLV226WL
VGA1
FELBONTÁS1680x1050
KIJELZŐ22"
KameraNEM
Mini Display PortNEM
Display PortNEM
USBNEM
HDMINEM
KAT.A-
DVI1
Acer/V226WL/22"/1680x1050/A-

HASZNÁLT TERMÉKEK ESETÉN A GARANCIA A KÖVETKEZŐK SZERINT GYAKOROLHATÓ:

A Vásárló/viszonteladó az észlelt minőségi hibát annak felfedezése után a NEXTCOMP-pal haladéktalanul közölni és egyben szavatossági igényét megjelölni köteles. Ez vonatkozik arra az esetre is, ha a viszonteladó a terméket az átvételtől számított 3 napon belül kicsomagolás és megvizsgálás nélkül továbbküldi, és arra az esetre is, ha a NEXTCOMP közvetlenül szállítja a szolgáltatást a harmadik személyhez. Ilyen esetekben a szavatossági igényt a szállítási szerződés alapján a vásárló/viszonteladó érvényesítheti a nagykereskedővel szemben. A harmadik személy nemcsak a NEXTCOMP-ot, hanem a viszonteladót is köteles haladéktalanul értesíteni a mennyiségi vagy a minőségi hibáról annak észlelését követően.

REKLAMÁCIÓ:

A NEXTCOMP az általa forgalmazott termékekre 12 hónap garanciát vállal, ettől eltérő esetben a garancia időtartama az árlistában vagy a számlán feltüntetésre kerül. A garancia érvényesítésének feltétele a termék garanciaidőn belüli HIÁNYTALAN visszajuttatása a NEXTCOMP-hoz és az adott termék vásárlásának számlával történő igazolása.

Meghibásodás esetén a vásárló/viszonteladó a leadott hibás termékről elismervényt kap. A garanciálisan javított, vagy cserélt új termék az elismervény alapján, annak leadásával vehető át. Amennyiben a garanciális hibával leadott termékről a bevizsgálás során kiderül, hogy a meghibásodást nem garanciális probléma, hanem helytelen üzembe helyezés, nem rendeltetésszerű üzemeltetés, túláram, vagy egyéb a garancia körén kívül eső ok okozta, abban ez esetben a NEXTCOMP fenntartja a jogot a garanciális igény elutasítására. A garancia érvényét veszti komplett gépek esetén, ha azt hiányosan vagy nem az eredeti konfigurációval kerül vissza, továbbá ha az alkatrészt nem szakszerviz vagy szakképesítéssel rendelkező személy építette be, az alkatrészt szakszerűtlenül használták, szállították, tárolták, vagy a hiba elemi csapás, túlfeszültség, leejtés, ütés, beégés, egyéb, nem rendeltetésszerű ráhatás, vagy az alkatrész mechanikai sérülése miatt következett be.

A meghibásodott terméknek a szervizbe való oda- és visszaszállításról a viszonteladó gondoskodik. Amennyiben a meghibásodás a vásárlásról számított 12 hónapon belül történt és a felsorolt kizáró okok nem állnak fenn, úgy az alkatrész javítására kerül sor, vagy amennyiben az nem javítható, akkor ugyanolyan használati értékűre cseréli, vagy értékét jóváírja következő számla értékéből.

Notebook akkumulátorokra nem vonatkozik a 12 hónapos garancia!