MENÜ
Your Cart

Garancia vállalásunk

Minden termékünkre legalább 12 hónap garanciát vállalunk

 

Tudjuk, hogy bármilyen használt termék vásárlása esetén fontos szempont, hogy az garanciális legyen. Érheti az embert meglepetés és garancia nélkül sajnos a pénze ment a kukába. Ezt elkerülendő, mi minden általunk forgalmazott termékre 12 hónap garanciát vállalunk – ettől eltérő esetben a garancia időtartama az árlistában, vagy a számlán mindenképpen feltüntetésre kerül!

 

 

Hogyan érvényesíthetem a garanciát?

 

A garancia érvényesítésének a feltétele a garancia ügyintézés oldalunkon a garanciális igény jelzése  és a termék garanciaidőn belüli hiánytalan visszajuttatása hozzánk. Sajnos számla nélkül nem fogod tudni érvényesíteni a garanciát, ezért mindenképpen őrizd meg!

 

A Vásárló/viszonteladó az észlelt minőségi hibát annak felfedezése után velünk haladéktalanul közölni és egyben szavatossági igényét megjelölni köteles. Ez vonatkozik arra az esetre is, ha a viszonteladó a terméket az átvételtől számított 3 napon belül kicsomagolás és megvizsgálás nélkül továbbküldi, és arra az esetre is, ha a NEXTCOMP közvetlenül szállítja a szolgáltatást a harmadik személyhez. Ilyen esetekben a szavatossági igényt a szállítási szerződés alapján a vásárló/viszonteladó érvényesítheti a nagykereskedővel szemben.

 

Ha bármilyen hibát észlelsz, akkor fontos, hogy nem csak a NEXTCOMP-ot, hanem a viszonteladót is köteles vagy haladéktalanul értesíteni a mennyiségi vagy a minőségi hibáról annak észlelését követően.

 

Meghibásodás esetén a vásárló/viszonteladó a leadott hibás termékről elismervényt kap. A garanciálisan javított, vagy cserélt új termék az elismervény alapján, annak leadásával vehető át.

 

 

Esetek, amikor a garancia nem érvényesíthető

 

Amennyiben a garanciális hibával leadott termékről a bevizsgálás során kiderül, hogy a meghibásodást nem garanciális probléma, hanem helytelen üzembe helyezés, nem rendeltetésszerű üzemeltetés, túláram, vagy egyéb a garancia körén kívül eső ok okozta, abban ez esetben fenntartjuk a jogot a garanciális igény elutasítására.

 

A garancia érvényét veszti komplett gépek esetén, ha azt hiányosan vagy nem az eredeti konfigurációval kerül vissza, továbbá ha az alkatrészt nem szakszerviz vagy szakképesítéssel rendelkező személy építette be, az alkatrészt szakszerűtlenül használták, szállították, tárolták, vagy a hiba elemi csapás, túlfeszültség, leejtés, ütés, beégés, egyéb, nem rendeltetésszerű ráhatás, vagy az alkatrész mechanikai sérülése miatt következett be.

 

Notebook akkumulátorokra nem vonatkozik a 12 hónapos garancia.

 

 

További fontos tudnivalók

 

A meghibásodott terméknek a szervizbe való oda- és visszaszállításról a viszonteladó gondoskodik. Amennyiben a meghibásodás a vásárlásról számított 12 hónapon belül történt és a felsorolt kizáró okok nem állnak fenn, úgy az alkatrész javítására kerül sor, vagy amennyiben az nem javítható, akkor ugyanolyan használati értékűre cseréli, vagy értékét jóváírja következő számla értékéből.